hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| اختصاص 1.9 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای پروژه‌های آبخیزداری در گرگان

گلستان| اختصاص 1.9 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای پروژه‌های آبخیزداری در گرگان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: دو پروژه آبخیزداری در شهرستان گرگان با اعتبار 1.9میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی اجرایی می‌شود. به گزارش رویداد امروز، ابوطالب قزلسفلو اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه شاهکوه بالا و منطقه زیارت اجرایی می‌شود.

 او گفت: برای اجرای این سازه‌ها یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به استان اختصاص‌یافته است. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادامه داد: در قالب این پروژه‌های آبخیزداری سازه‌های گابیونی و سنگی ملاتی در حوزه آبخیز بالادست شهرستان گرگان اجرا می‌شود. به گفته او سنگ‌چینی سازه‌های گابیونی به اتمام رسیده و در حال حاضر ساخت این سازه‌ها 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. سازه‌های سنگی و ملاتی نیز پیشرفت 28 درصدی دارند و سایر سازه‌ها نیز در مرحله عقد قرارداد هستند. قزلسفلو با بیان اینکه اجرای پروژه آبخیزداری در حوزه زیارت 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تجهیز کارگاه برای اجرای این پروژه در محدوده اجرای طرح در حال انجام است و حجم عملیات آبخیزداری آن هزار و 940 مترمکعب خواهد بود. او خاطرنشان کرد: کنترل سیلاب و رواناب‌های سطحی، تقویت سفره‌های زیرزمینی، کنترل فرسایش خاک و غیره از جمله اهداف اجرای پروژه‌های آبخیزداری است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد